2010. május 25., kedd

1.fejezet

Bella szemszöge:

Már 100 év telt el azóta,hogy elhagytak.100 éve vagyok vámpír,amit nagyon szeretek.
A tehetségemet mégjobban.Mivel bárkivel találkozom,annak képes vagyok átvenni az erejét.
Mivel már elég sok vámpírral találkoztam,akiknek elég nagy ereje,vagy nagyon különleges tehetsége volt,ezért én vagyok a legerősebb.A Volturi 80 éve zaklat,hogy lépjek be közéjük.Én ezt meg is tettem.Aro a lányaként szeret,ahogyan a másik 2 vezető,Marcus és Caius is.
Miután átváltoztam,csak még jobban éreztem Cullenék hiányát,és nagyon fájt,hogy elhagytak engem.De nem érdekelt,mert megváltoztam.Magabiztosabb lettem,és mostanában ami a szívemen,az a számon is.És nekem jobban tetszik az új-énem,mint az a nyuszi kis Bella,aki mindig lenyelte a békát,bármivel is sértették meg.A vámpírok félnek tőlem,van is miért,Jane képességével,és egyéb más kínzási cuccal a tarsolyomban néha még én is félek magamtól!
És volt alkalmam megismerni Alecet.
Nagyon szeretjük egymást,de esküvőre még nem is merek gondolni.
Ugyan nem mutatom ki,de nekem nagyon fáj még mindig az,hogy Edward Cullen elhagyott engem több mint 100 éve.
Fájt,mert azt mondta,hogy szeret.
De mindez már a múlté.
Aleccal most boldogok vagyunk,ráadásul holnap lesz a születésnapom,amire minden vámpír-családot meghívtak.Természetesen Cullenékat,és a Denali-klánt is.Kicsit parázok,meg mondom őszintén,hiszen 100 éve nem láttam őket.
Úgy tervezem,hogy Edwarddal nem állok szóba,de Alice-re nincs okom haragudni.
Ő mindig a legjobb barátnőm marad,de persze csak Jane után.
Nagyon szeretem a kiscsajt!
Na,szóval,a bál holnap lesz,és a vendégek egy része már megis érkezett.
De engem majd csak holnap láthatnak,hiszen még sohasem mutattak meg a nyilvánosságnak!
Ja,és ami a legfontosabb:a fél Volturit átszokattam vega-életmódra...
Lásd,mire jó,ha az ember-vagyis vámpír-lánya Aro Volturi lánya...
Elmélkedésemből Jane hangja rángatott ki:
-Bella,Aro most mondta,hogy nem megyünk sehová sem!Helyette ide szállíttatja a boltok összes estélyi ruháját-tájékoztatott barátnőm.
-Ó,de miért nem?-háborodtam fel.
-Mert már minden vendég megérkezett.Edward elől ígyis alig tudom távol tartani a gondolataimat!De hál' istennek a jövőbelátó vámpír lány nem lát téged a pajzsod miatt.
Így még ő sem tudja,hogy ki vagy.-mondta Jane
-Hát rendben...de mondd meg Arónak,hogy csak kékes árnyalatú ruhákat hozasson nekem!
-Jól van Bella.Nem sokára itt lesznek,addig próbálj meg a szobádban maradni!
-Oké!
Azzal Jane elment,és én visszasüppedtem a gondolataimba...

4 megjegyzés:

  1. Nos nekem nagyon tetszik a blogod és az is , hogy bella már nem az a "nyuszi bella"!
    azonban egy jó tanácsom van:az aro-t nem hosszú ó-val írjuk de egyébként semmi bajom vele!ügyi vagy

    puszi

    VálaszTörlés
  2. wáó...ez nagyon jó!:D:D
    kíváncsi vagyok a kövire! csak így tovább, ügyi vagy!:D:D

    VálaszTörlés
  3. Szia! 13 éves vagy? Mert egy ilyen korú lánytól ez nagyon jó. :) Végre valami egyedi ötlet a sok unalmas fanfic után. Én egy saját történetet írok de a Cullen-ek is szerepelnek benne. Bár nem most kezdtem az írást, azért talán még be tudnál kapcsolódni. :) Ha gondolod kukkants be az oldalamra.
    www.arnyjaro.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó:)
    ha megkérhetlek rá léccy tedd ki a blogom:)
    köszönöm:)

    VálaszTörlés