2010. május 27., csütörtök

4. fejezet

Vegyes lesz/Bella,Edward szemszög/
Nos,én ezt a fejezetet szeretném Barinak küldeni sok szeretettel,mivel ő is volt olyan kedves,és küldött nekem egyet:)
És persze az én kedves Natalie barátnőmnek is,és üzenem neki,hogy gyógyuljon meg!(K)ŁŁ




/Bella szemszög/
Megálltunk a terem ajtaja előtt.Hallottuk,hogy Aro felkonferálja a lányát-vagyis engem-,és akkor beléptünk.A szemem megakadt Cullenéken,akiknek úgy leesett az álla,mint ha kísértetet láttak volna.De aztán Alice feleszmélt,és akkorát sikított örömében,hogy majdnem megsüketültem/márha az egyáltalán lehetséges egy vámpírnál.../
A nyakamba ugrott,és megöleltük egymást.
-Jujj,Bella!De örülök neked!-mondta,és minden családtag odajött,és egyenként megöleltek,kivéve Edwardot.Ő egy szőke lány mellett állt,láthatólag együtt voltak.Viszont valamiért ellenségesen méregette Alecet...Nekem mindegy,hiszen úgysem fogok vele szóbaállni.
Mikor ezt elhatároztam,Alice-nek elhomályosult a tekintete,majd lelohadt az arcáról a vigyor.
Majd megkérdezte:
-Bella,mikor jössz el velem vásárolni?
Mindenki nevetésben tört ki,hiszen Alice kicsit gyors volt.De hát igen..Alice már csak Alice marad,míg világ a világ!

/Edward szemszöge/

Elkezdődött Aro lányának születésnapibálja.Alice valamiért folyton vigyorgott,de-állítása szerint-nem tudott semmiről.
Akkor Aro bejelentette,hogy megérkezik a lánya.Minden szem az ajtóra szegeződött,és akkor belépett rajta BELLA!!Azt hittem ott helyben ájulok el!Olyan gyönyörű volt!Emberként se volt semmi,de most!Közben belehallgattam a családom gondolataiba:
"Ez hogy lehetséges?"-Carlisle
"Bella,Bella,Bella!De jó,feltétlenül el kell vinnem vásárolni!"-Alice
"Húú,de dögös kis vámpír lett az ügyetlen Belluskából!Esküszöm,vetekszik Rose-zal!"-Emmett
"De jó,nem halt meg!Végre megölelhetem,és beszélhetek vele!"-Esme
"Hmm...nálam egyáltalán nem szebb,milyen kis alacsony!És ráadásul közönséges az arca is.."-Tanya
"Minden áron bocsánatot kérek tőle!"-Rosalie
Alice eszmélt fel a leghamarabb,odarepült Bellához,és a nyakába ugrott.Egykori szerelmem készségesen visszaölelte.Aztán mindenki egyenként odament hozzá,és megölelte,kivéve engem,mivel láttam hogy Aleccal van együtt,kitaláltam a gondolataiból.
Elég féltékeny voltam,amit Jazz megérezhetett,mert együttérzőn mosolygott rám,és ezt közölte velem gondolatban:
"Kétféle érzelmet látok Bellában:örömöt,és haragot.."
Hmm..gondolom harag ellenem irányul,amit teljesen megértek.Az öröm pedig a szülinapi-bulija,plusz pedig a családom iránti öröm.
Aztán Alice tekintete elhomályosult,és láttam,amint Bella teljesen átnéz rajtam...
Gondolhattam volna,hogy ez fog történni,hiszen mégis csak van oka haragudni rám..
Aztán Alice megkérdezte:
-Bella,mikor jössz el velem vásárolni?
Ezen mindenki nevetett,Alice mindennek a közepébe:vásárolni akar!
És akkor Bella üdvözölte a többi vendéget is,akik közül majdnem mindenki vega volt...furcsa,hogy érhette el vajon?

/Bella szemszög/

Mindenkit üdvözöltem,de 2 lányt különösen szimpatikusnak találtam.
A nevüket még nem tudtam,na most megkérdem!Ők is állatvérrel táplálkoztak.
Köszöntöttem őket:
-Sziasztok!A nevem Bella Volturi.Üdvözöllek titeket a bálomon.
Mi a nevetek?
A magasabbik-fekete,göndör hajú,angyalarcú lány-válaszolt:
-A nevem Gina Graves,ő pedig a húgom,Kiky Graves-mutatott egy kicsit alacsonyabb,de szép lányra.Neki kicsit vágott szeme volt,és a haja szintén fekete,de egyenes.
-Örülök,hogy megismertelek titeket.Esetleg van valami tehetségetek?
-Nekem teleportálás-felelte Gina.
-Én pedig képes vagyok átváltozni bármilyen állattá-mondta Kiky
-Hát ez nagyszerű!Volna kedvetek itt lakni velem?Van egy olyan érzésem,hogy nagyon jóban leszünk egymással mi 3-an!
-Hát,még gondolkodunk rajta,ha nem baj!-jött a válasz uniszónóban.
-Persze,megértem!Nekem mennem kell,de további jó mulatást!-köszöntem el tőlük.
-Szia,Bella!-felelték.

-És most jöjjön a nyitó tánc!-hallottam Aro hangját....



Eeenyi!Mivel holnap hétvége lesz,megpróbálok összehozni még vagy 2-t,de nem biztos!

6 megjegyzés:

  1. én most találtam ezt törit és megkell h valjam tetszik....ezt nagyon jol leghet majd csavargatni mint érzelmileg mint emberi szálilag ( na jo ezt lehet nem lehet érteni...)
    nagyon érdekel a folytatás....
    remélem mihamarabb lesz:D

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    El kell , hogy mondjam, hogy szerintem ez lett a legjobb fejezeted az eddigiekhez képest!
    Kicsit sok nekem benne , hogy olyan hamar váltasz szemszöget de igy is nagyon jó!
    Nagyon elszomorodtam azon, hogy Bella csak ugy lelegyinti (mármint úgy értem, hogy nem érdekli)Edwardot. De szerintem biztos kihozol belőle valamit!
    Várom a folytatást!És ne feledd NAGYON JÓL IRSZ!!!!!!!
    Siess a frissel!
    Puszi : Tami

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó a törid :D
    várom a folytit

    VálaszTörlés
  4. Wow!Nagyon jó..
    Azon gondolkodom mikor frisselsz..
    Szerintem..őhmm..most!?
    Ugye most?
    Nagyon jó a törid..:D

    VálaszTörlés
  5. imádtam!!!!!!!!!
    imádlak!!!!!!!!!!
    benne vagyok !!!!!!

    szupi puszi

    VálaszTörlés
  6. Imádlak!
    istenien szuper lett a fejezet!
    csak így tovább!
    pusz bari

    VálaszTörlés