2010. május 29., szombat

5. fejezet

Meghoztam,itt van,de mivel van 12 olvasóm,ezért legalább 5 komit szeretnék! Szerintem minden író tudja,milyen érzés,mikor kap egy kedves kommentárt, úgyhogy légyszi,bárki,aki elolvas egy fejezetet,írjon legalább annyit,h szevasz..:D Köszönöm!Ja,és ezt a fejezetet küldöm Alice-nek,és szeretnék neki sok szerencsét kívánni a német vizsgájához!:)

/Edward/
-És akkor most jöjjön a nyitó tánc!-hallottuk Aro hangját...
Megijedtem,hiszen Bella nem is tud táncolni!
De mikor megláttam,milyen kecsesen siklik Alec karjaiban,rögtön megdőlt ez az elméletem... Olyan volt,mint egy álom.Én is táncolni kezdtem Tanyával,és ügyeltem,hogy mindig a közelükben legyek,amit Alec is észrevett,Bellával egyetemben,ezért megpróbáltak minél távolabb húzódni. Mikor vége lett ennek a számnak,otthagytam Tanyát,és odamentem hozzájuk,hogy lekérjem Bellát a következő tánchoz: -Elnézést hölgyem,szabad egy táncra?-villantottam fel féloldalas mosolyomat,mert régebben ennek sohasem tudott ellenállni...de most úgy tűnt,teljesen hidegen hagyta.
-Sajnálom,de egész estére elígérkeztem az úrnak-mondta Bella szenvtelenül,majd visszafordult Alechez,folytatták a táncot,és annyira összepréselődtek,amennyire csak lehetett...
Alec közben gonoszan mosolygott,és az együttléteikre,és a csókjaikra gondolt...azokra csókokra,amiket Bella olyan szenvedéllyel és szerelemmel adott neki,mint ahogyan nekem adott 100 évvel ezelőtt...

"Mi van Eddy-fiú,felsült a pofád?Amint látom,Bella más karjaiban talált vigaszra!"-röhögött Emmett magában...

De én nem fogom annyiban hagyni!Tudom,hogy Bella még mindig szeret!Fogtam Tanya-t,aki eddig olyan gyilkos tekintettel méregetett,hogyha pillantással ölni tudna,akkor nem csak Bella lenne halott,hanem én is..féltékeny gondolatai elárulták..de amikor odamentem hozzá,és szenvedélyesen megcsókoltam,hirtelen azt sem tudta,fiú-e,vagy lány...

"Edward,ha azzal próbálkozol,hogy féltékennyé tedd Bellát,akkor sikerült..."-üzente Jasper

És mikor oda néztem,tényleg láttam,hogy Bella dühtől izzó szemmel nézett minket... De észbe kapott,és legalább ugyanannyi szenvedéllyel megcsókolta Alecet...akinek ez maga volt a mennyország...
És aztán vége lett a bálnak...a családom többi tagja úgy döntött,hogy maradni akar,ezért én inkább nem is ellenkeztem...a többiek elmentek vadászni,én úgy döntöttem,beszélek Bellával.
Mikor elindultam megkeresni a szobáját,akkor meghallottam egy gondolatot:
"Nem hiszem el,hogy Cullen már megint felbukkant...Bella még most sem tudta teljesen kiheverni,azt,hogy 100 évvel ezelőtt otthagyta egy annyival,hogy már nem akarja...
És ha azt hiszi,megkaparinthatja,akkor nagyon téved!Nem fogom hagyni,harcolni fogok érte..." Alec elmélkedett ezen,ezért én még inkább beszélni akartam egykori szerelmemmel,tisztázni vele,hogy miért hagytam ott annak idején...
Kopogtattam az ajtaján,és mikor engedélyt kaptam,beléptem.
Bella mikor meglátott,úgy tett,mintha ott sem lettem volna,hanem olvasott tovább az ágyán fekve...
-Bella,beszélnünk kell!-szólaltam meg kb 10 percnyi kínos csönd után.

-Nincs miről beszélnünk.És kérlek,most távozz,mert átakarok öltözni!-zavart ki a szobából

-Nem érdekel,úgyis megfogsz hallgatni!-makacsoltam meg magamat.

-Nem érdekelsz Edward Cullen!Téged sem érdekelt 100 éve,hogy mi lesz velem,mikor otthagytál az erdőben!Hiába szerettelek tiszta szívemből,hiába kértem,hogy változtass át,és akkor együtt tölthetnénk az örökkévalóságot,te fogtad magad,és elmentél!Már nem érdekel miért,mert a szerelem,amit irántad éreztem,gyűlöletbe fordult.És amint látom,te is találtál magadnak valami hülye kis nőcskét,akivel boldog vagy...gratulálok neked!-kiabált dühösen,szép arca eltorzult a haragtól.

-Mi a baj,édesen?-jött be Alec,de amint meglátott,rögtön megértette.-Te meg mit akarsz?-kérdezte kicsit sem barátságosan.

-Bellával szerettem volna megbeszélni néhány dolgot.-mondtam nyugodtan.
-Sajnálom Edward,de nincs mit megbeszélnünk.Jobb lenne,ha békén hagynánk egymást,és élnénk a saját életünket!

-De Bella...-kezdtem,de Alec leintett.

-Nem hallottad,hogy nem akar veled beszélni?Takarodj innen,vagy gondoskodom róla,hogy Aro megtudja!
-Jó,ha most nem hallgatsz meg,akkor máskor!De figyelmeztetlek Alec,hogy Bella még szeret engem,és be is fogom ezt bizonyítani!!-mondtam mérgesen,és kiviharzottam a palotából,kellett egy kis egyedüllét...



Ennyi az 5. fejezet!Komikat kérek!

13 megjegyzés:

  1. Első..:Dheh..mindjárt írok bővebben:D
    ^^

    VálaszTörlés
  2. Naháát!Ez tökjó.
    Majdnem megszakadtam a röhögéstől, amikor egyszerre smároltak:D
    Erre kíváncsi vagyok hogy lesz..:D
    Gyorsanfolytasd!:D

    VálaszTörlés
  3. kérted én adom XD
    nagyon jó csak így tovább :)
    nekem nagyon tetszett az amikor Edward Tanyat csókolta meg Bella meg Alecet XD vajon ki volt a féltékenyebb? XD
    mik lesznek még itt :D
    siess a folytival
    pux:Lulu

    VálaszTörlés
  4. kérted én adom XD
    nagyon jó csak így tovább :)
    nekem nagyon tetszett az amikor Edward Tanyat csókolta meg Bella meg Alecet XD vajon ki volt a féltékenyebb? XD
    mik lesznek még itt :D
    siess a folytival
    pux:Lulu

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó a töri :)
    én most találtam rá de nekem nagyon megtetszett :D
    folytatást *.*

    VálaszTörlés
  6. Jólett =)
    folytatást!!! :D

    VálaszTörlés
  7. nagyooonnn jóóóó lett!!!
    sűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűrgőőőőőőőőőőőősen !!!
    Folytasd!

    VálaszTörlés
  8. szevasz!:D
    ügyi vagy alig várom a folytit!


    szupi
    puszi

    VálaszTörlés
  9. nagyon király lett a feji:)
    várom a folytatást

    VálaszTörlés
  10. nagyon jó lett
    Alec kicsit elenséges volt Edwarddal,de megértem
    Várom a kövi fejit!

    VálaszTörlés
  11. Szia , van számodra egy kis meglepim! Ha van msn-ed vegyél fel , ha nincs akkor kérlek küldj egy levelet! Itt a cimem! k_a_tami@yahoo.com

    VálaszTörlés
  12. ez isteni lett!
    habár, Bella csak egy "kicsit" volt mérges
    :D
    de kíváncsi vagyok, hogy Bella mit fog gondolni, érzezni Edward mondatán:
    De figyelmeztetlek Alec,hogy Bella még szeret engem,és be is fogom ezt bizonyítani!!-
    Kíváncsi vagyok..... Siess a kövivel please!
    pusz bari

    VálaszTörlés