2010. június 9., szerda

10.fejezet

Ezt a fejezetet szeretném Taminak,és Natalinak küldeni!
Emellett még mindenkinek,aki kitűnő bizonyítvánnyal fog rendelkezni...:)
Komihatár:10 kommentár!
Addig nem lesz friss,előre mondom!



/Tanya szemszöge/

Báli meghívót kaptunk.
Aro Volturi lányának lesz a születésnapja.
Kíváncsi vagyok a lányra,de ki nem?
Kíváncsi vagyok,hogy fog kinézni.
De nálam biztos,hogy nem lesz szebb.
Edi is így gondolja,legalábbis remélem.
már 90 éve együtt vagyunk,és látom rajta,hogy szeret engem...
De Alice valamiért nagggyon be van sózva...
Vajon tud valamit?
Nem hiszem.Na mindegy.
Még megkell vennünk a ruhát...
Már eldöntöttem,hogy piros lesz,és tapadós,és mélyen kivágott....
Edikémnek mindenképpen tetszeni akarok!
Mintha így nem tetszenék neki...
Na,Aliceék visszaértek a bevásárlásból.
Pont olyan ruhát hozott nekem,de még mindig utálom...
Bepakolt mindenki,indulhatunk.
Odaúton senki sem szólalt meg.
Mindjárt megérkezünk,már látom a város falait.
Ez a város nagyon szép!
Eltudnám képzelni,hogy itt lakom.
De Edward nem akar beállni a Volturiba...
Sajnos.
Pedig milyen jó lenne!
Még jó,hogy annyira elvan merülve a gondolatai világában,hogy nem hall engem...

1 nap múlva a bálon..:
Aro bejelentette a lánya érkezését..
Mikor belépett a csaj,lefagytunk:Hiszen ez Bella!
Fúj,hogy milyen közönséges!Emberként se volt szép,és most!
Barna haj,aranyszem,alacsony termet...
Közönséges,egyszerű,ronda.
Én sokkal,de sokkal szebb vagyok.
Mindenki oda ment hozzá üdvözölni,kivéve engem,és az én egyetlenem.
Tudtam,hogy nem szereti már!
Győzelem!
Miután mindenki abba hagyta a cafka üdvözlését,és elkezdődött a tánc.
Csúnya ugyan,de megkell hagyni,hogy nagyon kecsesen siklik Alec karjai között...
És akkor Edward engem is vitt táncolni,ennek következtében én a fellegekben jártam.
De mindig úgy szlalomozott,hogy Béka-Bella mellé érjen...ő ezt sajnos észrevette.
Mindig egyre távolabb,és távolabb mentek.
Ám ekkor vége lett a számnak.
És Edward otthagyott engem.Leakarja kérni Bellát!
Hogy teheti ezt velem?
De mázlim van.
Kikosarazta!Jupiiii^^(bocsi,de ezt muszály volt..:P)
De egyszer csak Edward szenvedélyesen megcsókolt,azt sem tudtam,hol vagyok!
Fiu-e,vagy lány...
Még szórakoztunk egy kicsit,de vége lett a bálnak.
Úgy döntöttünk,hogy még maradunk itt,mert olyan szép itt!
Elmentünk vadászni,mivel már kezdett sötétedni a szemünk..
A vadászat nagyon jó volt!Jókat beszélgettünk a többi Volturi taggal.
Mikor visszaértünk azonban olyan dolog történt,amit életembe nem gondoltam volna...
Beleneztem Alec szemébe.Azok a gyönyörű,aranybarna szemek!
Elsüllyedtem bennük.Hirtelen azt sem tudtam,ki vagyok!
De aztán rájöttem.A nevem Tanya Denali!És épp most szerettem bele Bella pasijába...
Ez a szerelem sokkal erősebb volt annál,amit Edward iránt éreztem.Az csak egy kis szikrája volt ennek.
Ő is így érezhetett,mert arcán és szemében szerelem lángolt.Nagyon erős szerelem.
Gyanítom,ugyan az volt benne,mint most bennem.Ami nagyon jó érzés volt.
-Szia!-ennyit bírtam kinyögni..
Alec és Tanya.Tanya és Alec!Milyen jól hangzik!
-Hát,azt hiszem,ezt a dolgot elkéne mondani Edwardéknak!-mondta kedvesen.
És végre megcsókolt.Istenem,ez a csók felért a mennyországgal!Edward csókja nem volt ennyire gyengéd,és szerelmes.
Valószínűleg ő nem is volt szerelmes belém!Hát persze.Hiszen végig Bellát szerette.
De mostmár én Alecet szeretem,ő pedig engem.Micsoda jó dolog!
A csókunk túl hamar ért véget.
-Elkell mondanom nekik!Hamar visszaérek!-ígérte,azzal már ott sem volt.




Ennyi!Tudom,hogy Tanya nem a kedvencetek,de azért A KOMIHATÁR ÉL!
10 komi után teszem fel az új fejezetet,és külön megkérem Tamit,hogy csak egyszer írjon,és ne csaljon;)!:D
Puszi!

6 megjegyzés:

  1. Jajjj Szivem!
    Én csalni?
    SOHA!
    xD
    Most megsértetted a lelki világomat.
    Tényleg nagyon jó lett hogy Tanya szemszögéből
    irtad le a történéseket.
    UTÁLOM TANYÁT!
    Szerintem nem érdemli meg Alec őt de nah....
    te törid...
    ÉS SZERINTEM NAGYON JÓ!!!!
    Siess a frissel!
    Megyek videót nézni!
    Puszi:
    Borzalmasan idegesitő barátnőd : Tami :P

    VálaszTörlés
  2. ajj de utálom ezt a picsáát...XDXD pfújj..
    vicces egy rész lett ezek a gondolatok XDXDXD
    tetszett tök jóóóó lett(:
    várom a folytit!
    pusz

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett!nagyon ügyi vagy!

    sok sok puszi(BFF)

    VálaszTörlés
  4. szia!
    nagyon jó lett. várom a frisst.

    VálaszTörlés
  5. jo lett!
    frisst!!!!!
    Puszi:
    Anna

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Nagyon jó lett. Tanyat de nem szeretem, de szerintem mindenki így van vele. A gondolatai viccesek voltak. Alec túl jó hozzá. Sok sikert a folytihoz.
    Puszi

    VálaszTörlés