2010. június 17., csütörtök

12.fejezet Bonyodalom

Látom,nem nagyon szorgoskodtok a komikkal,de van pár lelkes "törzskomizóm"
Éppen ezért nekik küldöm ezt a fejezetet,mert egyszerűen imádom őket!:)
Sok puszi,és remélem fog tetszeni!


/Bella/

Mikor megláttam Gabe-t a földön feküdni,megállítottam az időt a suli körül,majd megvizsgáltuk.
Edward elég komoly sérülést mért rá,minek következtében szegény Gabe a halál kapujában ácsoroghatott...
-Nem akartam megölni!-mondta szerelmem megtört hangon.
-Nem ölted meg.Van számára még esély...-feleltem neki kis idő múlva.
-Neee!Bármit,csak azt ne,Bella!-nézett rám kérlelőn Alice-Most is elég perverz,ráadásul rád van mozdulva.Vámpírként,ráadásul újszülöttként,szerinted mégis mikre lesz képes?
-De csak így menthetjük meg!Menjünk haza,és kérjük Carlisle segítségét!-válaszoltam neki,majd mindannyian bepattantunk a kocsiba,és hazamentünk.
Zoey és Will kicsit kikészülhetett ettől,mert felmentek pihenni.
Carlisle megvizsgálta Gabe-t,majd közölte,hogyha nem változtatjuk át,akkor meghal.
Edward teljesen magába roskadt,amit nem igazán értettem.
-Szerelmem,mi a baj?-kérdeztem tőle kedvesen.
-Az,hogy majdnem megöltem egy fiút,csupán azért,mert rólad fantáziált.
Most meg a nyakunkra hoztam egy Emmett-féle perverz állatot!-monta megtörten.
-Miből gondolod,hogy olyan perverz,mint Em?
-Bella,nem te olvastál a gondolataiban!Azt tervezte,hogy beráncigál a wc-be,és...
Már értettem,mitől lett olyan féltékeny...
-Jajj,szívem!Tudod,hogy azt csak neked engedném meg!-csókoltam meg nagyon-nagyon lassan,de szenvedélyesen.Ő azonban többet akart.
Kezei elkalandoztak a testemen,és megálltak a derekamon.
A ruhák lassan lekerültek mindkettőnkről,és a nap további részét egymással töltöttük.
Mikor lementünk,Emmett sokat tudóan vigyorogva üdvözölt:
-Drága Bellácska,de kivagy ma nyalva!-mondta perverzül grimaszolva.
Rögtön vettem a lapot,és tettet ijedséggel az arcomhoz kaptam:
-Jajj,ne!Ennyire látszik?!-mire mindenkiből kiszakadt a nevetés,Emmett pedig vérig sértve eloldalgott Rosaliehoz.
-Komolyra fordítva a szót-jött be Carlisle-Gabe átváltozása megkezdődött.
És még egy fontos dolgot kell megbeszélnünk.Mivel egy újszülött fog csatlakozni a családhoz,ezért elkell költöznünk egy időre az emberek közeléből.
Valami tipp valakitől?
Alice rögtön ugrált:
-Mit szólnátok az őserdőhöz?Ott elég nagy a vadállomány,ráadásul elég elhagyatott!
Mindenkinek tetszett ez az ötlet,szóval elkezdtük elintézni a ház vételt,meg a bútorszállítást.
Alice valamiért nagyon vigyorgott.Gyanús.Felettébb gyanús.Mikor belehallgattam a gondolataiba,csak az I like it című számot hallottam,Enrique Iglesias és Pitbull előadásában.
Valamit titkol.De egyenesen nem kérdezhetek rá,mert úgysem mondja el.A jövőbe látást valamiért nem örököltem tőle..Mind1,így legalább nekem lehet meglepetést szerezni,nem úgy mint annak a kis boszinak!

3 nap múlva:

Gabe végre felébredt.
Nem is olyan rossz!-gondoltam magamban elismerően-de Edwardon nem tehet túl...
Gyorsan megcsókoltam szerelmem,majd vártunk,mikor nyitja ki végre Gabe a szemét..
Mikor ezt megtette,két élénkvörös szempárral találtuk magunkat szembe.
Nem érthetett semmit,hiszen értetlenül nézett körbe,majd tekintete megállapodott rajtam.
-Bella,hogy te milyen gyönyörű vagy!-mondta elismerően.Felment bennem a pumpa,amit Jazz megérezhetett,mivel nyugtató hullámokat küldött felém,Edward pedig kicsit szorosabban ölelt magához.
-Ööö...köszi,Gabe...,öhm,nincs semmi kérdésed?-tudakoltam tőle bizonytalanul.
-De!Pl,miért érzem jobban a szagokat?Miért látok jobban?És miért ég a torkom?-záporoztak belőle a kérdések.
-Azért,kedves Gabriel,mert vámpír lettél!-mondta neki Carlisle.
Gabe-nek ez teljesen betett.Hisztérikusan hahotázni kezdett,már-már az őrület határán állhatott,mikor Jasper és én egyesült erővel nyugi-hullámot küldtünk rá,ami segített rajta.
-Most akkor embereket kell ölnöm,és koporsóban kell aludnom?-nézett rémülten,minek hatására most belőlünk tört ki a nevetés,amit ő csak egy sértődött pillantással jutalmazott.
-Nem Gabe,nem kell koporsóban aludnod,mivel mi egyáltalán nem alszunk.És nem kell embert ölnöd,ha nem akarsz,mert mi állatok vénén élünk.És egyéb hozzátartozói a vámpír létnek,hogy szupergyorsan tudunk mozogni,illetve valakinek különleges képességei is vannak.-magyarázta neki Alice.Ő most szólalt meg először.-Viszont mivel most újszülött vagy,ezért nem mehetsz egy ideig emberek közelébe...ami a suliban történt,az gyakorlatilag megsem történt.A szüleid azt hiszik,hogy autóbalesetben meghaltál.A többiek azért nem tudnak semmitsem az egészből,mert Bella kitörölte a memóriájukat.
-Bella kitörölte a memóriájukat?-nézett rám homlok ráncolva Gabe.
-Igen.Nekem az a képességem,hogy átveszem mások képességeit.Gyakorlatilag én vagyok a legerősebb vámpír a világon-húztam ki magam büszkén.
-És nem mellesleg,a leggyönyörűbb is-bókolt nekem.
-Abbahagyhatod a fantáziálást Gabe,mer Bella,mintha nem tudnád,velem van.-mondta neki ellenségesen Edward,és magához húzott.
-Jójó,rendben van,Edward.De honnan tudod,mire gondoltam?-nézett Gabe megint értetlenül.



Ennyi lett,kérek komikat!Jósokat!Puszi:)

10 megjegyzés:

  1. jaj hát ezen a részen szakadtam a röhögéstől!
    nagyon jó lett!
    sok pux

    VálaszTörlés
  2. szia juditom!

    imádtam!!nagyon jó!ezt azért nem gondoltam volna!
    alig várom a kövit!

    puszim

    kitty

    VálaszTörlés
  3. W.O.W Bella terhes lesz ?
    Persze Edwardtól ?
    Remélem mert ez azt az ütödöttet eszhesz téritené ?

    VálaszTörlés
  4. wao nagyon szupi lett

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó volt és
    alig várom már a
    következő fejezetet

    VálaszTörlés
  6. váááá!
    ez emmettes résznél leestem a székről!!
    miért változtatták át gabe-t?
    én úgy nem csipem az a srácot
    .....
    olyan undoritó!!!!!!!!!!
    fúúúj :D
    de a fejezet nagyon jó lett!
    Büszke vagyok rád! :D
    Puszi :D

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó lett. Gabe tényleg nagyon undi... Siess a következővel!
    Pusz

    VálaszTörlés
  8. Huh nagyon zsír

    VálaszTörlés
  9. nagyon klassz lett...
    kíváncsian várom a folytit

    VálaszTörlés
  10. Non jó...de pont itt abbahagyni?:O
    Mikor jön a kövi feji?:D
    Alig várom:P
    Puszi

    VálaszTörlés