2010. június 14., hétfő

11.fejezet


Nyugodtan írhattok komikat!

Kittimnek,és Nataliemnak küldöm,mert hülyék vagyunk:D
Ja,és Taminak is!:)Mert nélküle béna vagyokxP



/Bella szemszöge/




Harminc év eltelt azóta,hogy Edward és én újra együtt vagyunk.

Azóta elég sok minden történt.

Például használtam az életre keltő képességemet Rosalien és Esmen.
Rosalienak egy lánya született,Zoey a neve.
Gyönyörű,szőke hajú kislány.Az anyjára ütött.
Esmenek pedig egy fia,Will.
Ő kiköpött Carlisle.
Apjához hasonlóan ő is nagyon jóképű.
Így teljesült Esme és Rosalie álma is.
Született gyermekük.Aro teljesen odáig volt,mikor megtudta,hogy Esme és
Rosalie is gyermeket vár.Annak már kevésbé örült,hogy nekem nem akaródzik még az anyaság.
De hát,ez van apukám!
Én még nem szeretnék,de Edward már 20 éve nyúz,hogy gyereket akar-de én makacs vagyok.
30 év alatt történt egy s más...
Suliba járunk,újra Forksban.Zoey és Will is velünk jár,és nagyon bejön nekik a suli.
Mostanra álltak meg a teljes növekedésben,a külsejük 17 éves,érzelmi és értelmi szintjük pedig egy 25 évesén van.
Ugyan kicsit feltűnőek vagyunk,de ez nem zavarja a forksi diákokat.
Őket csak a földöntúli szépségünk érdekli.
Elsem hiszem,hogy Mike Newton dédunokája kiköpött mint ő,csak éppen Gabe-nek hívják.
Mióta beiratkoztunk a suliba(2 éve),azóta próbál randira hívni.Észre sem veszi,hogy én Edwarddal vagyok.
Na,de mindegy...
Gondolatmenetemből szerelmem hangja szakított ki...:
-Édesem,készülni kéne,különben elkésünk a suliból!Alice már nagyon türelmetlen!
Angyali mosolyt dobtam felé,majd elmentem felöltözni.
Egy merész kék csőtoppot vettem forrónacival és egy fehér tűsarkú szandállal
Hadd lássák a pasik,mit nem kaphatnak meg soha!
Sminket nem tettem,minek az,hiszen ígyis gyönyörű vagyok!
Mikor elkészültem,Edward elismerően mért végig.
-Nagyon szexi vagy ma!-még szerencse,hogy nem tudok elpirulni.
-De nagy hassal még szebb lennél,szerelmem!-próbálkozott újra...
-Edward,értsd meg,én még nem akarok gyereket,majd később!-hárítottam,mire szemei megteltek szomorúsággal.
Talán mégis bele kéne mennem ebbe a gyerekes dologba? És hagyjam a szenvedést és a szenvedélyt hátra?
Edward talán boldogabb lenne ettől a ténytől? Hogy ő is apa lenne? Mert családba már mindenki gazdagodhat
gyerekkel. Kivéve Alice. Ő sem akar anyáskodni. Eleget segít gondolom majd Esme-nek és Rosalinak.
Kézen fogtam kedvesemet és úgy ültünk be az autóba, majd elindultunk az iskola felé. A sulihoz vezető
idő roppant gyorsan tettük meg hála, hogy Edward úgy nyomta a gázpedált, hogy belerezzent a kocsi.
Élveztem a gyorsaságot. Imádtam. Akkor úgy éreztem mintha repülnék. A suliban nem várt személy fogadott. Gabe.
-Szia Bell cica – mondta nyálasan és egy csók adásában kísérletezett.
-Gabe! Szállj le rólam! - ordítottam és jobban odanyomtam magamat Edwardhoz.
-De cica! Én kívánlak! És az enyémé akarlak tenni!
Hallottam Edward morgását és majd csak azt vettem észre, hogy Gabe a földön fekszik.


Remélem,tetszett!Tami is segített benne,szóval neki is lehet gratulálni!;)
Komikat kérek!

7 megjegyzés:

  1. hmmm...
    Amúgy Szia!
    Milyen ki perverz agyam van xD
    Jóvann na!
    És köszi!
    Kiváncsi vagyok mit hozol ki belőle!
    Sok sikert!
    Puszmák!

    VálaszTörlés
  2. Juj de jó:D
    Verje csak meg szépen azt a Gabe-t vagy kit Edward;)
    Majd megtanulja a dolgotxD
    Non jó;)
    Kövi rész mikor?:D
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. sookk....hee mi az csak nem leütötte? :O :| XD
    hihi.....hogy ez a Gabe milyen egy hímpicsa...XD
    tök jó lett xD
    remélem azért Bella is beadja a derekát :P
    pusz

    VálaszTörlés
  4. juj ez kemény volt!
    de jó lett!
    már alig várom a folytit!


    sok-sok pusz

    jó nyarat!

    VálaszTörlés
  5. W.O.W Bella remélem belemegy ebbe a baba prójectbe de az lenne a legjobb ha Edwaed nem tudná meg csak mikor gömbölyödik Bella pocakja .
    Szurkolos nekik . Mikor Lesz friss?

    By : Krisztin

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett:) Siess a következővel!

    VálaszTörlés