2010. június 24., csütörtök

16.fejezet

Ezt a fejezetet Natalienak,és Kittimnek küldöm,és remélem,egy igazi nagy meglepetés lesz nekik!:)Remélem fogtok neki örülni,csajok!;)

Ja,és kérem,hogy senki se akarjon megölni!Gondoljatok arra,hogy énis érző lény vagyok,vagy mi a szösz….:D

Legalább 10 komit szeretnék ide! Köszcsi,puszcsi,láwcsi:D


/Gina szemszöge/


Végre,itt van Bella!Alig vártuk!Kiky már alig bírt megülni a seggén.Most még annyira sem,mint általában.Miután elmeséltük,hogy mi történt velünk az elmúlt 20 évben,mindenki elment a dolgára.Én vadászni indultam,és meglepetten tapasztaltam,hogy Gabe is menni jönni akar.Gondoltam,hívom Edwardékat is,legalább lesz alkalmunk beszélni,és megmutathatom neki az erdőt is.De amikor bekopogtam elég furcsa,és félreérthető zajok szűrődtek ki.

2 másodperc múlva egy kócos hajú,gyűrött Bella nyitott ajtót:

-Mit szeretnél Gina?

Kicsit megszeppentem,mert eléggé ellenséges volt.

-É..én cs…csak v..v..vadászni akartalak h..hívni titeket!-dadogtam.Edward ezen egy jót nevetett.Egy csúnya pillantással elhallgatattam.

-Persze ,szívesen elmegyünk.Ki jön még?-váltott Bella barátságosabb üzemmódba.

-Én,Te,Edward és Gabe.-mondtam már én is nyugodtabban.

Bella hátrafordult,kérdő pillantással kedveséhez,én pedig ezt üzentem neki gondolatban:

Ne haragudj,Edward!Ha tudtam volna,hogy mitcsináltok,akkor esküszöm,hogy nem jövök fel!

De gyertek velünk,légysziii!-néztem rá kiskutya szemekkel.Azoknak sohasem tudnak ellenálni.Erre felnevetett.

-Rendben,Bells,öltözz át,addig gondolom,Gina lesz olyan kedves,és addig lent várakoznak-nézett Edward jelentőségteljesen.Sarkon fordultam,és lementem a földszintre,ahol Gabe már várt.

-Gondolom,hallottad,mit válaszoltak?-néztem rá.

-Igen.És azt is,hogy megzavartad szegényeket akciózás közben.Pedig Willnek akartak kistesót csinálni-röhögött.

-Micsoda?Eddyke és Bellácska gyereket?És Gina megzavarta őket?Hát ez az évszázad poénja!-jött be Emmett is.

Na,ez egyre jobb.Eddig volt egy perverz Cullenék között.Emmett.Most meg itt van az a fiú,akibe minden bizonnyal beleszerettem,legalább olyan perverz,mint Emmett…

Mibe keveredtem?!

Az a tudat,hogy most vadászni mentünk,némiképp megnyugtatott.Egy ideje már nem voltam vadászni.Kedvenceim a gepárdok,de a majmok sem rosszak.Mondjuk néha sajnálom megölni őket.Olyan aranyosak!De szükségünk van vadászatra.Különben teljesen őrültek lennénk…

VÉGRE!!!Edward és Bella voltak olyan szívesek,és végre lefáradtak.

-Hé,vámpír-galambocskáim!Miért vagytok itt?Azt hittem,sokkal jobb elfoglaltságotok lenne ODAFENN,mint ODAKINN vadászni!-perverzkedett Emmett.

-Drága bátyám!Nekünk nem esik nehezünkre leállni.Nem úgy mint neked!Ha jól emlékszem,a múlt hónapban 3-szor is újrakellett bútorozni a szobátokat!Kíváncsi lennék,miért…-vágott vissza Edward.

Ügyi vagy!Végre valaki megleckézteti!-üzentem neki gondolatban.

/Kiky szemszöge/

Miután minden megbeszéltünk,felmentem a szobámba.Belemerültem a gondolataimba,és azon törtem a fejem,hogy mégis,miféle érzések ezek…hiszen csak 5 perce ismerem Willt!

És máris úgy érzem,mintha tőle függene az életem.Minden körülette forgott.

Szerelem uralta az egész testemet.De mivan akkor,hogyha és nem akarok szerelmes lenni?

Ha szeretek egyedülleni?És mivan,ha már van barátnője?Vagy egyszerűen nem úgy érez,ahogy én?

Ilyen,és ezekhez hasonló dolgok keringtek a fejembe,mikor valaki kopogott.

-Szabad!-adtam engedélyt.

Pont az lépett be,akire nem számítottam.

-Beszélhetnénk?-kérdezte.

NE ÖLJETEK MEEG!

5 megjegyzés:

  1. Hali

    ÉNIS ÉRZŐ LÉNY VAGYOK!RÁADÁSUL A GYILKOSSÁGOT BÜNTETI A TÖRVÉNY...
    gyilkosság?
    DRÁGA !!!
    hogy ölnélek meg ha már felakasztottam magam olyan jó lett?
    jajj Emmett olyan perverz!
    Siess a kövivel :)
    Pusz

    VálaszTörlés
  2. imádlAK TE IDIÓTA:d!
    MINDHA ÉN NEM LENNÉK AZXD!
    SZUPER LETT!
    SIESS A FOLYT. KÖV-VEL!!

    SOK-SOK PUSZ

    VálaszTörlés
  3. Judit!
    Elegem van már ezekből a függő végekből!!*most töri szét a monitort*
    Pont most!?
    ne tedd ezt velem!
    am megleptél és nagyon jól esik!
    köszönöm!
    SZERETLEK!
    puszi
    kitti

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett:) Szerintem Will lesz az, de majd kiderül:) Pus

    VálaszTörlés