2010. június 25., péntek

17.fejezet

Mielőtt még drága barátnőim bosszúhadjáratot indítanak szerény személyem ellen,meghoztam ezt a fejezetet is.Remélem,elnyeri mindenki tetszését,és sok komit kapok!^-^

/Kiky szemszöge/

-Beszélhetnénk?-kérdezte.

Eléggé megijedtem,de gondoltam,jobb hamarabb túlesni ezen a számomra kínos beszélgetésen.

-Hát persze,Will.Mondd csak!

-Öhm…elég kínos ez nekem... –de jó,neki is?-nem is tudom,hogyan fogjak bele…

-Mit szeretnél?-játszottam meg a türelmetlent.Olyan édes,mikor zavarban van!

-Hát,izéé…inkább megmutatom-azzal odaröppent hozzám,és szenvedélyesen megcsókolt.

Mikor ajkaink elváltak,azt hittem,elájulok.Akkor ez most azt jelenti,hogy szeret?

Várokozón nézett rám,én pedig szélesen elmosolyodtam,és annyit mondtam neki:

-Én is szeretlek!-és átöleltem.Ő pedig vissza.Nem tudom meddig állhattunk ott ölelkezve,

de egyszercsak arra lettünk figyelmesek,hogy Emmett és Gabe körbe-körbe ugrál fel alá a szobábam körülöttünk,és azt éneklik:

-Két szerelmes pááár,mindig együütt jáár!-megjegyzem,elég hamisan…

Ezen Edward kuncogott,mindenki kérdőn nézett rá.

-Kiky szerint hamisan énekeltek,bratyó!-közölte Emmel és Gabe-bel az információkat vigyorogva.

-Úgy,szóval hamisan?Drága sógornőm,nézzük,de hogyan énekelsz!-nézett Emmett elszántan.

-Rendben,drága sógorom!Rendezzünk Karaoke versenyt!Fogadjunk!Ha veszítesz,egy hónapig nem érhetsz hozzá Rosaliehoz egy újjal sem!-vigyorogtam gonoszul.

-Oké.De ha én nyerek,akkor neked egy hétig fehérneműben kell mutatkoznod egésznap,az egész család előtt,bárhová is akar menni.-kedves Emmett!Kezdhetsz felkészülni a cölibátusra.

Átváltozásom óta nekem van a legszebb hangom a vámpír világban.Edward,aki ezt végig kiolvasta a fejemből,velem együtt kárörvendett.

-Miért vigyorog mindenki?- értetlenkedett a nagy mackó.Hát igen,Bellának és Edwardnak gondolatolvasói képessége van,tehát ők is tudják,hogy szegény Emmett egy hónapig igazán ki lesz éheztetve.Alice pedig látta a jövőt,legalábbis azt hiszem.

A vigyora olyan széles volt,hogy attól féltem,kettérepeszti a fejét.

-Ne aggódj,nincs akkora szerencséd-mondta Edward viccelve.Bella csak gyöngyözőn kacagott.

-A kicsit mindig kihagyják-jött a zsörtölődés a „kicsi” felől.

Ezen csak mégjobban nevetett mindenki.

/Emmett szemszöge/

Ezaz!Lealázom Kiky-t éneklésben!Nálam nincs jobb énekes az egész világon!

Boci,boci tarkaa!

Se füle,se farkaa!

Odamegyünk laknii,

Ahol tejet kapniii!!

Bár én inkább odamennék lakni,ahol jósok Grizzly-vért lehet kapni,de ők tudják..

-Akkor kezdődjön a Karaoke verseny!Az első dal Emmetté!-jelentette be Alice.És akkor felcsendült az Aqua nevezetű együttes Barbie Girl című száma…

Nem kérek meglincselést,viszont komikat annál inkább!!Puszi!

20 megjegyzés:

  1. jézus!!!
    lécci, Emmett fonatikusan énekelje a Bárbié görlt :D
    Nagyon jó lett :D
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. jaja!egyetértek jane-nel!
    a hasamat fogtam a röhögéstől amikor emmett elkezdte énekelni a boci-boci tarkát:DXDXDXDXDXDXDXD

    HAMAR FOLYTI!!

    sok-sok puszi

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett
    és alig várom a
    következő fejezetet

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nagyon vicces lett!Siess a következővel!
    puszi
    Kitti

    ui.:A hadjáratot nem felejtem el!*ördögi fej*

    VálaszTörlés
  5. imádunk csak folytasd

    VálaszTörlés
  6. mikor lesz friss?

    VálaszTörlés
  7. hűha nagyon jó

    VálaszTörlés
  8. Imádom csak így tovább

    VálaszTörlés
  9. ááááááááááááááááááááááá király

    VálaszTörlés
  10. zsír lett a fejezet imádom

    VálaszTörlés
  11. huuuuuuuuuuuuuh nagyom jó

    VálaszTörlés
  12. huhaaaaa nagyon tetszik mikor lesz friss

    VálaszTörlés
  13. Waó Emmet égni fog.

    VálaszTörlés
  14. uuuuuuuuuuh nagyon tetszik

    VálaszTörlés
  15. Mikor lesz friss?

    VálaszTörlés
  16. iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigggggggggeeeeeeeeennnnnnnnn
    Bellának és Edwarnak nem sokára Babája lesz
    Will és Kiky is Jeeeeeeeee

    VálaszTörlés