2010. június 17., csütörtök

13. fejet: Hogy mi?!

Ezt a fejezetet is kedves komizóimnak küldöm.
Meg persze mindenkinek,aki szereti!(ez olyan kivánságműsoros voltXP)
Szerintem nem lett olyan jó,de döntsétek el ti!
Tudom,hogy utáljátok a csávót,de ennek muszáj volt benne lennie!

/Gabe szemszöge/

Lángolt az egész testem.Mintha beleestem volna egy lávafolyamba.Mindenem égett,és fájt.
A szívem őrült tempóban zakatolt.Mintha méreg került volna a testembe.
Nem értem,hiszen ma még semmit sem ettem,és nem is ittam!
Aztán a lábujjamtól elkezdett fokozatosan visszahúzódni.
Már elérte a szívemet.Nagyon gyorsan vágtatott.Mintha valami elől menekülne.
Aztán dobbant egy utolsót,majd elhallgatott.Ez furcsa.
Most akkor meghaltam?
Nem hiszem.Akkor nem éreznék ennyi szagot,és nem hallanám azokat a dolgokat.
Izgatott susmorgásra lettem figyelmes.Kinyitottam a szemem,és az egész Cullen családot ott találtam a szobában.Körbe néztem.
Most,hogy élesebben látok,jobban látom az arcukat.Részletesebben.Eddig észre sem vettem,hogy tényleg ennyire gyönyörűek!És akkor megláttam Bellát.
Nála szebbet még életemben nem láttam!Szóvá is tettem:
-Bella,hogy te milyen gyönyörű vagy!
Zavarba jöhetett...de miért nem pirult el?
-Ööö...köszi,Gabe...öhm...nincs semmilyen kérdésed sem?-tudakolta bizonytalanul.
Aztán eszembe jutottak azok a tapasztalatok,amiket akkor éreztem,mikor felébredtem..:
-De!Miért érzem jobban a szagokat?Miért látok élesebben?Miért ég a torkom?-erre ugyan csak most döbbentem rá,de tényleg.A torkomat mintha lángnyelvek nyaldosnák..
-Azért,kedves Gabriel,mert vámpír lettél!-közölte velem Carlisle doki.
Hogy mi?!Az nem lehet!Vámpírok nem is léteznek!
Hisztérikus nevetés tört ki belőlem,majd,mintha hirtelen elvágták volna,abbamaradt.Mintha erős nyugalom-hullámok törtek volna rám...furcsa.
-Most akkor embereket kell ölnöm?Meg koporsóban aludnom?-rémültem meg,mivel a vámpíros filmekben mindig ez van.A többiekből erre kitört a nevetés.
-Nem Gabe,nem kell koporsóban aludnod,mivel mi egyáltalán nem alszunk.
Embert sem kell ölnöd,ha nem akarsz,mert mi állatok vérén élünk.Egyéb hozzátartozói a vámpír létnek:szuper gyorsaság,és némelyikünknek van különleges képessége is-mondta Alice,aki most először szólalt meg-Most viszont újszülött vagy,szóval egy ideig nem mehetsz emberek közelébe.
Ami a suliban történteket illeti,azok megsem történtek.A szüleid,és mindenki az iskolában azt hiszi,hogy te meghaltál egy autóbalesetben.Azért hiszik ezt,mert Bella kitörölte a memóriájukból.
Ezt nem értettem.Bella kitörölte a memóriájukból?
Fel is tettem ezt a kérdést,homlok ráncolva néztem Bellámra.
-Igen.Nekem az a képeségem,hogy átveszem mások képességeit.Gyakorlatilag én vagyok a legerősebb vámpír az egész világon!-húzta ki magát büszkén,amitől a domborulatai,hmm...
-És a leggyönyörűbb is-bókoltam neki,mivel ez így volt igaz.
Drágaistenem,azok a szép ívű ajkai...a tökéletes alakja,elképzeltem Bellát meztelenül...
-Abbahagyhatod a fantáziálást Gabe,mert Bella,mintha nem tudnád,velem van.-mondta nekem ellenségesen Edward,és szorosan magához húzta a lányt.
Megszeppenve válaszoltam:
-Rendben,abbahagytam.De honnan tudtad,hogy mire gondoltam?-értetlenül néztem.
-Ezt majd később elmagyarázzuk.Most viszont elmegyünk vadászni.Bizonyára szomjas vagy.-mondta nyugodtam Carlisle.
-Ezaz!Már alig várom,hogy elejtsek egy jó kis brummogó-vacsit!Meglátod,Gabe haver,az lesz a kedvenced;hamár nincs meg a mi kis vadmacskánk személyében-sandított vigyorogva Bellára.
Mire Rosalie és Alice két oldalról tarkón vágta.Plusz ehhez tartozott még Edward morgása is,és Bella csilingelő nevetése.Én mondom,ezzel az Emmettel még jóban leszek!
És ez a nevetés...mintha ezüstcsengettyűket hallanék!
Na,jó,abbahagytam...
Mindenki kiugrott az ablakon,és a folyó előtt megvártak.
-Rendben,Gabe.Most csukd be a szemed,és mondd el,mit érzel.
Megis tettem.Éreztem Cullenék szagát,éreztem a folyó illatát,és éreztem állatok illatát.
Egy édeset,és egy kesernyéset.
A kesernyés után eredtem,Cullenék pedig követtek engem.
Az illat forrása egy őz csorda volt.Az ösztöneim megmondták mitcsináljak.
Rávetettem az egyikre,és a nyakába mélyesztettem a fogaim.
Még végeztem 3-mal,aztán hazamentünk,hogy feltehessem a kérdéseimet...
Mindenki elmondta,mi a képessége,hogy nem mehetek egy ideig emberek közelébe,és egy idő után az állati vértől a szemem vérvörösről aranybarnára fog változni.
És a képességem még sajnos nem derült ki,de remélem,hogy lesz valami spéci!

Miután mindent megbeszéltünk,Esme megmutatta,melyik lesz a szobám,megkérdezte,mi a kedvenc színem,Alice pedig valami vásárlást tervezgetett,hogy legyen mit felvennem.
Miért érzem úgy,hogy nem csak néhány pólót,és 3 farmert kapok?
-Azért öcsi,mert tényleg nem.Alice legalább egy évre szokott bevásárolni,és általában mindent csak egyszer vehetsz fel..-válaszolt gondolataimra Edward.
Hmm...mikor nem féltékenykedik,egész jó fej!
-Kössz!-ennyire méltatta a dícséretemet,majd eltűnt a Bellával közös szobájában.
Amint hallottam,valaki éppen tusolt.
Úgy döntöttem,megnézem,mitcsinál Edward,ezért elindultam a szoba irányába.
Nem láttam ott senkit,de volt ott egy ágy.Különös.Mintha azt mondták volna,hogy nem alszanak...
És ekkor megvilágosodtam.
Nem alvásra kell az ágy.Akkor tényleg együtt vannak?Ez nem lehet...
A fürdőből beszélgetést hallottam...


Ennyi lett!Tudom,hogy nem bírjátok Gabe-t,de ezt muszáj volt!*ördögi vigyor*
Sok komit szeretnék,előre is köszike!:)

5 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett!
    nem olyan hülye ez a gabe!olyan emmetes!
    már alig várom a folytit!


    pux

    VálaszTörlés
  2. persze,hogy várod:P
    Hiszen akkor benne lesz végre...

    VálaszTörlés
  3. jajj nagyon jó lett!!
    frisst!! :D

    VálaszTörlés
  4. Szijja


    nagyon jó lett. Nem is utálom én személy szerint. De azért jobb lenne ha kikerülne a képből.

    VálaszTörlés
  5. Emmet cölipátus biztos meggondoltad szegény még 1 napot se bír nem hogy 1 hónapót sajnálom

    VálaszTörlés