2010. június 23., szerda

15.fejezet

Ezt a fejezetet küldöm mindenkinek!
Remélem,fog tetszeni!
Puszi!

/Edward/

Esme és Alice elintézte a költözést.2 óra,és ott leszünk.Hatalmas meglepetés lesz ez Bella számára.Kiky és Gina már ott fognak várni minket.
Ráadásul Alice azt is látta,hogy Gabe szorosabb viszonyban lesz Gina-val.Aminek külön örülök,mivel akkor legalább nem Bellát fogja zaklatni a szerelmével,hanem Ginát.Kiky Willel lesz együtt,aminek szintén örülök,hiszen mindketten igazán kivételes vámpírok. Kiky maga a megtestesült kedvesség,Will pedig már csak azért különleges,mert ő az első olyan vámpír,aki vámpírok gyermekeként látta meg a napvilágot,Esme és Carlisle gyermekeként.Fogadott szüleim azóta is óvják még a széltől is,fiuk pedig mindig így morog vissza:
-Anyu,Apu,már 30 vagyok,tudok magamra vigyázni!A fiuk alaposan kiképeztek!-
Hát,igen.Kiképeztük,és elég jó harcos is,de mondd ezt egy olyannak,akinek több mint 150 éven keresztül nem lehetett gyermeke…
-Kedvesem,megérkeztünk!-halottam szerelmem gyönyörű hangját,amitől azonnal „felébredtem”.
Mikor megláttuk a házat,elállt a szavunk.
Egyszerűen meseszép volt.Majdnem,mint a forksi házunk,csak sokkal nagyobb,és persze az esőerdőben volt.Ami-megkell jegyezzem-egyszerűen gyönyörű volt.
Meghallottam Alice,Gina,és Kiky izgatott gondolatait.
A lányok a függöny mögül leskelődtek,és vártak Alice jeladására.
Ami egy széles vigyor volt.Már csak egy kérdés:tud Alice ennél szélesebben vigyorogni?!
Mertha igen,akkor én bizisten nem vadászok 2 hétig…
„És 3…2…1…VIGYOOORR!”-Alice
És mikor a vigyort kigondolta,az majdnem kettérepesztette a fejét!
A mosoly után közvetlenül kivágódott az ajtó,és a lányok a fülsiketítő sikítás után Bellával együtt a földön landoltak.Mindannyian nevettek,Gabe pedig elképzelte Bellát maga alatt…
Inkább figyelmen kívül hagytam.
Ez a fiu tökéletesen tükörképe Emmettnek....De nem tehetünk arról,ha valaki hülye!
Bementünk,és a lányok elkezdtek mesélni .Gabe és Will kiszúrták maguknak Ginát és Kikyt.
Véégre,hallelúja!Köszönöm,atyám!Gabe érzelmei Gina iránt,háát…hogyis mondjam…
Szerelmesek voltak.Gina is valami ilyesmit érzett.
Kiky pedig Willről áradozott,és hogy mit csinálna vele,ha esetleg összejönnének…
Amit mellesleg elég valószínűnek tartottam,mivel Will hasonló dolgokat gondolt Kikyről…
Istenem,mik lesznek még itt?
Miután a csajok befejezték a mesélést,miszerint hogy kerültek ide/amit én mellesleg tudtam/,mindenki elment a maga dolgára.Bella választása a lehető legszebb szobára esett,amit valaha láttam.De nála nem lehet gyönyörűbb.Miután körül néztünk,olyat kérdeztem tőle,amit általában Em szokott Rose-tól,miután új ágyat kaptak:
-Nem akarod felavatni az ágyat és a szobát,Bella?-néztem vággyal teli szemekkel.
Nem adott választ,hanem szenvedélyesen megcsókolt.Lábait a derekam köré fonta,és úgy indultunk az ágy felé.
-Készen állok a gyerekre!-mondta hirtelen elszakadva az ajkaimtól.Bennem örömmámor áradt szér.Már 30 éve könyörgök neki,és most végre beadta a derekát.Amit átkulcsoltam a kezemmel,ő pedig újra megcsókolt.És egész éjszaka folytattuk-volna,ha nem kopog valaki az ajtón…

8 megjegyzés:

  1. grrr.....
    beszélek én a fejedell msn-en
    attól függetlenül jó lett :D

    VálaszTörlés
  2. jó lett!
    várom a folytit!

    ügyi pux

    VálaszTörlés
  3. sziaa
    jó ólett :D:D:D
    várom a folytit
    pusz(:

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nagyon tetszett...
    Hogy lehetett itt abbahagyni?
    Kérlek, frisset, de hamar!
    Puszillak
    Biu

    VálaszTörlés
  5. Jaj naon jó;)
    De miért pont most hagytad abba?:(
    Kövi rész mikor?:D
    Puszi

    VálaszTörlés
  6. nagyon jó szupi lett

    VálaszTörlés